På Skvadronsgatan 18 hittar ni Bostadsföreningen Christinelund, mitt i det blomstrande området Slottsstaden i Malmö.

Bf Christinelund består av 23 lägenheter fördelat i två fastigheter med två tillhörande gårdar. Föreningen har en sund ekonomi och ett bekvämt boende med låga avgifter utan att tumma på kvalité eller trivsel. En filosofi som fungerat väl sedan starten 1927!

Här finner ni närhet till bad, grönskande parker, skolor, restauranger, caféer och många trevliga butiker. Härliga Ribersborgsstranden ”Ribban” är bara 10 minuters promenad bort och strax därefter når man Västra Hamnen med spännande arkitektur och det nya Scandiabadet.

Strax utanför porten finns goda kommunikationer till Malmös övriga områden. Lokalbussen (linje nr 4) tar dig exempelvis till Malmö Centralstation på drygt 10 minuter.